piątek, 29 kwietnia 2011

wiosennie...

Za oknem wiosna w pełni a ja wreszcie postanowiłam pobawić się tuszami alkoholowymi :-) Zwlekałam z tym dość długo z różnych względów - głównie dlatego, że nie miałam weny... Wiosenne klimaty wpłynęły na mnie bardzo pozytywnie i oto powstała pierwsza 'ptaszkowa' zawieszka (i nie będzie to ostatnia , ponieważ mam już zamówienia na kolejne! :-)) To bardzo fajna zabawa i niesamowite efekty! Wystarczą dwa kontrastujące kolory tuszy, ulubione stemple i można zaczynać! Myślę, że teraz częściej będę wykorzystywała tą technikę w moich pracach! :-) Ta zawieszka będzie prezentem dla pewnej ślicznej dziewczynki i zawiśnie nad jej łóżeczkiem! Ale możliwości wykorzystania jest wiele - może stanowić także piękną ozdobę na okno czy zostać wykorzystana w scrapie albo element dekoracyjny kartki!


W roli głównej ptaszek akrylowy Maya Road, tusze alkoholowe Espresso Alcohol Ink oraz Pearl Alcohol Ink a także stemple akrylowe Clocks Heidi Swapp (niestety nie są już dostępne...) - materiały wprost ze wspaniałego sklepu Craft4you :-)

A dodatkowo kilka zdjęć z wiosennego spaceru i moje ulubione magnolie, które zawsze robią na mnie niesamowite wrażenie! Te kolory i rodzaje! Oszałamiające! Szczególnie te najciemniejsze - moje ulubione! A jakie są wasze ulubione kwiaty? Pozdrawiam Was bardzo wiosennie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz