czwartek, 10 stycznia 2013

kropeczkowe lowe ;-)

Zima w pełni ;-) a ja postanowiłam wrócić do lata! Tych słonecznych upalnych dni! Ach cudnie było! … Na pamiątkę miłego spotkanka zrobiłam dla przyjaciół mały albumik – taki jak lubię – z jednej kartki papieru! Kolorystycznie idealnie wpasował się tu ten papier w kropki z Magicznej Kartki no i jest w kropki - a takie papierki bardzo bardzo lubię :-) Do tego trochę dodatków wyciętych z tego i tego papieru, niteczka, genialne aparaty z Wycinanki i albumik gotowy! :-) Zgłaszam go więc na wyzwanie Magicznej Kartki 3xK! A Wy lubicie kropeczki??? ;-)








6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, idealne wykonanie. I tło zdjęć super :)
    A kropeczki... szczerze mówiąc nie przepadam, ale scrapowo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak- kropeczki są wdzięczne-świetna porcja wspomnień - pięknie podanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik! Uwielbiam takie radosne maluchy (tzn. albumiki takie, bo z dziećmi to na razie za wiele do czynienia nie mam ;P).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczy jest, taki pozytywny i ciepły. Aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny!
    I od razu zrobiło się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń