czwartek, 14 lutego 2013

miejsca...

W dzień taki jak dziś musi być coś o miłości ♥ Jakiś czas temu tak sobie pomyślałam, że fajnie by było mieć taki albumik z ulubionymi fotkami ukochanych miejsc… Ale jakoś nie miałam weny i pomysłu jak by go zrobić i nagle dziś rano olśnienie! ;-) I tak oto powstała pierwsza karta do mojego albumo-journalu o ukochanych miejscach! Bazą stała się koperta – dzięki temu w środku mam miejsce na zapiski i wspomnienia… to taka namiastka walentynki dla mnie samej ;-) Na zdjęciu niesamowita kwiaciarnia, którą odkryłam w czasie naszej jesiennej wyprawy do Berlina! Cudne miejsce a zdobiący go żyrandol dodał mu jeszcze dodatkowego uroku! Uwielbiam kwiaty i wyjątkowe kwiaciarnie! Ale nie jakieś budki z dwoma plastikowymi wazonami i podwiędłymi kwiatkami! Tylko prawdziwe oazy piękna! – Mogę tam stać i stać i wchłaniać TO COŚ! Bardzo inspirujące! Polecam! :-) Praca jest o tym co kocham, więc zgłaszam ją na tydzień inspiracjina scrapki.pl! :-) CUDOWNEGO dnia Kochane!  ♥♥♥



9 komentarzy:

  1. Sam pomysł wspaniały, a te chlapania i szara koperta mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Kochana! :-) Też mam słabość do tych kopert! ♥

      Usuń
  2. Super pomysł i wykonanie! Czyli twoje prace zachwycają w sposób nieustający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jesteś KOCHANA!!! Bardzo bardzo Ci dziękuję! Uskrzydlasz!!! ♥

      Usuń
  3. Świetne!

    Wstyd się przyznac, mieszkam tak blisko Berlina a nie zwiedzalam go nigdy ;(
    Muszę nadrobić zaległosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie :).. Pięknie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko usiąść i sobie pomarzyć... Ta praca ma niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karta, kolorystyka zgrana perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń