niedziela, 5 maja 2013

zapuszkowane morze ;-)

Za oknem słoneczko i ciepełko więc myślami znalazłam się nad morzem... cieplutkim z piękną plażą... I tak oto z tego myślenia o lecie powstał mały shadow boxik w puszce po pysznych rybkach - bo przecież u scraperki nic się nie marnuje! ;-) Puszeczkę pomalowałam gesso a następnie ecolinami dodałam gel medium i torebki po herbacie również zabarwione ecolinami do tego kawałki mapy ze starego kalendarza, samolotowy bradsik, słodki dymek z serduszkiem, trochę kamyków i sznureczka, fotka Hani z poprzednich wakacji i mój wakacyjny przywoływacz wspomnień gotowy! Ponieważ w pracy wykorzystałam mapę mój projekcik idealnie pasuje do super mapkowego wyzwania na blogu przyklej to! A więc przyklejone i... Trzymajcie kciuki! ♥ Zapuszkowałam morze (jest napis morze i fale i generalnie morski klimat!) ;-) zgłaszam więc moją pracę również na fantastyczne morskie wyzwanie Vernon i Świata Pasji! Ponieważ w tym projekcie wykorzystałam dużo gesso - najpierw przemalowałam puszkę, która z pomarańczowego stała się biała, potem wymieszałam gesso z ecolinami by uzyskać ciekawy efekt kolorystyczny a następnie zrobiłam sobie delikatną białawą mgiełkę by zmatowić papier z kalendarza zgłaszam moją puchę na wyzwanie Mixed Media Place How U Use Gesso!




12 komentarzy:

  1. Po prostu rewelacja! Niezwykle morski klimat i to rozkoszne Cudo na środku...
    Mocno trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudeńko! w środku też:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, wie entzückend.
    Das ist so süß, in einer Fischdose... :-)
    Ich bin sehr überascht.

    Liebe Grüße von Sophie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!! Super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad !!!!! że tak się wyrażę ... Pierwszy raz widzę coś takiego ... super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca ! Super plaża z maluszkiem w puszce po sardynkach ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa! Ale super obrazek, świetny pomysł i wykonanie :) Hmm, poleżałabym na gorącej plaży...

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska puszka!!! Pamiętam, jak na polkach z dobre dwa lata temu było wyzwanie z puszką i wtedy też powstały niezwykłe prace. Puszka od rybek ma w sobie wielki potencjał! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna rameczka, chyba sama się pokuszę o stworzenie czegoś w tym stylu :D
    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji
    pozdrawiam vernon

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że masz głowę pełną nietuzinkowych pomysłów. Cudowną zawartość ma teraz puszka :). Będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń