wtorek, 25 czerwca 2013

turkusowe lowe ;-)

Ostatnio bardzo lubię turkusowe szaleństwa mediowe! Na fali tego szaleństwa ;-) powstała  moja kolejna praca, którą chciałam Wam dziś pokazać! ;-) Urodzinkowy blejtramik 20*20, który poleciał do cudownej Dominiki ze Srapińca :-) potraktowałam najpierw gesso potem dodałam farby akrylowe i oczywiście moje ulubione ecoline do tego gel medium, tusze distress i tak warstwa po warstwie aż do uzyskania efektu, który zaplanowałam! Przy tworzeniu pracy wykorzystałam Ink blending tool - aplikator tuszy distress (zanim go nabyłam próbowałam z gąbeczkami do mycia naczyń i drewienkiem, ale nie daje to tak fajnego efektu jak przy wykorzystaniu aplikatora - polecam!), tusze distress oraz piękny stempel, który sama sobie zaprojektowałam i który wykonany został specjalnie dla mnie ;-) w super sklepiku Świat Stempli :-) Stempel jest bardzo dobrej jakości i świetnie się nim stempluje! W wolnej chwili wpadnijcie tu i zobaczcie co ciekawego jest w ofercie! Albo zaprojektujcie własny stempel by tworzyć unikalne prace! :-) Właściciele są przemili i spełniają wszystkie życzenia ;-) Mój napis jest dość duży, gdyż planuję go wykorzystywać na nierównych powierzchniach na których małe literki nie są widoczne. możecie więc dostosować stempel idealnie do Waszych potrzeb!!! Do tego kilka ślicznych różyczek, tiul, ścinki i taśmy TH i prezencik gotowy! :-)
A Wy lubicie turkusy?




5 komentarzy:

  1. Choruję ostatnio na turkusy. :) Piękna pracka!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca a kolory cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciśnie mi się na usta tylko niecenzuralne słowo! przeza... echm, przecudowny blejtramik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach niesamowita taka niebiesiutka uwielbiam ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow jaki niesamowity kolor! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń