sobota, 22 października 2016

Craft4You!

Witajcie! Dziś pojawiam się z miłą informacją, że powraca do nas w nowej odsłonie sklepik Craft4You i ich nowiutki jeszcze cieplutki ;-) blog! pełen wspaniałych inspiracji!!!


 Znacie? Lubicie ten sklepik? Ja bardzo! Tam zrobiłam moje pierwsze zakupy scrapowe i przepadłam na dobre! ;-) na początku mojej scrapbookingowej pasji gdy na rynku polskim nie było prawie nic do scrabookingu kupowałam tam wszystkie stemple - cudeńka  które mam do dziś! A to już ponad 7 lat!!! Lubię tam robić zakupki, bo zawsze znajdę tam najnowsze kolekcje moich ulubionych marek! Teraz najchętniej zaglądam do działu dodatki - szczególnie lubię cudeńka od Tima Holtza ;-)  Idea-Ology - chętnie bym wykupiła wszystkie te przecudne dodatki! Ale i dział ze stemplami kusi oj kusi... Ciągle pojawiają się nowe wzory i to jeden piękniejsze od drugiego! Czy można im się oprzeć???? Macie chwilkę? No taką trochę dłuższą chwilkę ... ;-) a właściwie to najlepiej kilka godzin bo w sklepiku znajdziecie aktualnie 2594 produkty! Zobaczcie same co nowego pojawiło się na półkach Craft4You i czego Wam jeszcze brakuje do nowego projektu albo dwóch albo trzech ;-) a tu zaraz Święta więc i coś w tym temacie by trzeba było dokupić ;-) Może stempelki takie albo takie albo wykrojniczek? ;-) Dajcie znać co Wam wpadło w oczko ;-) a może już nawet wpadło do koszyczka zakupowego? No przecież Mikołaj może być w tym roku trochę wcześniej czyż nie??? ;-)

4 komentarze:

  1. No tak moja droga...Do Ciebie Mikołaj powinien już zawitać dużo wcześniej- Taaka przerwa? nie życzę sobie...;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło nam, że lubisz kupować w sklepie Craft4You.pl. Mamy nadzieję, że każde kolejne zakupy będą równie udane :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń