poniedziałek, 26 września 2011

H jak... ;-)

I znów po długiej przerwie powracam do sieci :-) Mam nadzieję, że tym razem na dobre! Trzymajcie kciuki! A powód dla którego mnie mnie tu nie było zaczyna się na literkę H… ;-) Literka ta często będzie teraz tematem przewodnim moich prac! Jak się pewnie domyślacie chodzi o moją najukochańszą córeczkę Hanulkę, która kilka tygodni temu pojawiła się w naszym życiu :-) JEST NIESAMOWITA!


Na zdjęciu kafelki wprost z Majorki oczywiście z H – ach te smaki, zapachy, widoki, kolory… Cudowne wspomnienia!...

Na dobry początek chciałam Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam na specjalne zamówienie – prosta karteczka na życzenia dla Maleństwa z okazji Chrztu. Szybka do zrobienia a dla tych, które mają maszynę do szycia – jeszcze szybsza :-) ja wyszywałam ręcznie – trochę to zajęło ale było warto – lubię i podziwiam na innych blogach prace z przeszyciami a teraz zaczynam sama moja przygodę z igłą w scrapbookingu :-)



W roli głównej papiery Victoriana Elinor i Emma na karcie z zestawu Anita's – oczywiście ze sklepu scrap.com.pl, motylki Martha Stewart i super napis wprost ze Scrapińca, który ozdobiłam 3D Jewelry w kolorze perłowym – niestety nie widać tego dobrze na zdjęciu... Na kopercie stempel Baby Carriage – czyż nie jest słodki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz