wtorek, 25 października 2011

Na rozgrzewkę!

Tak brzmiał ATCiakowy temat zadany przez Tusię na Scrapujących Polkach – postanowiłam spróbować swoich sił w tym nowym dla mnie obszarze i… tak oto powstał mój pierwszy ATC! Gorąca czekolada w mroźny dzień to jest to! Ostatnio piłam przepyszną czekoladę z chilli – powiem tylko tak – WOW! ;-) Ja uwielbiam czekoladę w każdej postaci a Wy?



W roli głównej: papiery Collagepress Sweet Shoppe, KaiserCraft Cafe Culture - oczywiście ze sklepu scrap.com.pl oraz z Galleria RAE I kropka Czekolada w kropeczki waniliowe a także stempelek z przecudnego zestawu Smell the Coffee ze sklepu Craft4you!

2 komentarze:

  1. Fajne ATC :) A czekolada to zawsze i w każdej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam na forum a teraz przyszłam tutaj bo nie mogłam się oprzeć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń