piątek, 9 grudnia 2011

Timoholtzowa książeczka/albumik

Jakiś czas temu na wyzwanie scrapki.pl powstało wiele takich książeczek – pozazdrościłam innym i zrobiłam swoją ;-) Świetna zabawa! Z pewnością wykonam jeszcze wiele takich mini książeczek/ albumików! Ta poleciała do pewnej przemiłej scraperki z USA – wiem, że przypadła jej do gustu! :-) Ciekawe jak ją wykorzysta? Czy jako albumik czy jako mini pamiętnik? Zobaczymy! Albumik jest bardzo prosty tak, aby właścicielka miała duże pole do artystycznego wyrażenia siebie :-)

I made this little book for a nice scraper from USA. I know she liked it! The book is very simple so that she can do with it anything she want! I wonder what she will do with it? :-) Have fun Beth ;-)








W roli głównej papier Rae, taśma Tim Holtz oczywiście ze scrap.com.pl, stemple Maya Road i trochę dodatków z mojej szuflady ;-)

PS. Ktoś dotrwał do końca? ;-)

5 komentarzy:

  1. Nie było trudno dotrwac. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Well, it's sitting on my desk in my studio with my vintage glue book, and my Nick Bantock pop up book. It has a special place of honor. I love it! Thank you. Hugs. bb

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita praca. Jestem pod ogromnym wrażeniem właśnie Cię "zaobserwowałam". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń