czwartek, 19 kwietnia 2012

wiosenny kwiatek :-)

Na kolejną wymiankę na SP powstał ten oto wiosenny ATCiaczek. Tematem były wiosenne kwiaty – dla mnie to oczywiście krokusy! Uwielbiam jak się wreszcie pojawiają na trawnikach i w ogródkach, bo to oznacza, że wiosna już tuż tuż a kto z nas nie wyczekuje jej z utęsknieniem po długiej zimie? ;-) Tak więc zasuszony krokus w roli głównej, do tego tło ze starej książki barwione distressami i cudna taśma washi oczywiście ze scrap.com.pl! Mam nadzieję, że przypadnie do gustu nowej właścicielce ;-)
ATCiaczka zgłaszam na kwietniowe wyzwanie Kreatywnego Zakątka – wyzwanie z wiosennym motywem i kolorem. Wiosenne motywy wybrane z zamieszczonej na stronie KZ listy to kwiat i liść no i kolory – fioletowy i żółty :-)

4 komentarze:

  1. Cudowny, klimatyczny Ateciak :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam:)
    Ayeeda – Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ATC :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Rydia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ,że przypadł do gustu...jakże by inaczej...Czekało na mnie maleństwo ...
    I cały czas myślę jak je ufiksować gdzieś na ścianie- niech cieszy też inne oczy-
    jest wspaniały( atc-iaczek) Dziękuję za wspaniałą wymiankę i proszę daj znać jak przyjdzie mój( był wysłany w ubiegłym tygodniu : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeeej, cieszę się, że tag Ci się spodobał!! :) Nie byłam pewna, czy dorówna innym tagom, ale chyba trochę mi się udało :) No i gratuluję wygranej!!!

    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę :))
    Natka / Natolin
    Natolinkowo Rękodzieło

    OdpowiedzUsuń