piątek, 20 kwietnia 2012

Ziemia :-)

Ostatni tag do naszej wiosennej książeczki tagowej na Craft Artwork to ziemia – aby całość pozostała w tej samej konwencji – niebo w roli głównej – spojrzałam na naszą planetę z kosmosu ;-) Wenus i Mars – czyli kobieta i mężczyzna, którzy spotykają się na Ziemi pewnej wiosny a potem zakochują się i… ;-) Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty! ;-)


A oto i wszystkie tagi z mojej wiosennej książeczki razem :-)


Dziewczyny DZIĘKUJĘ Wam za wspaniałe wyzwania i pomysły! :-*

2 komentarze:

  1. W piątek dostałam paczuszkę z Na Strychu i okazało się, że ja dostałam Twojego taga :)) Więc jeszcze raz dziękuję za zabawę, a tag wisi w moim scrapowym kąciku :)

    pozdrawiam :)

    p.s. fajna tagowa książeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag!
    moim zdaniem najlepszy z tych czterech
    cudna kompozycja
    a wszystko razem tworzy doskonałą całość

    OdpowiedzUsuń