piątek, 30 listopada 2012

december daily!

WOW! To już koniec listopada! Jutro pierwszy dzień grudnia - czas więc by pokazać Wam mój tegoroczny albumik - december daily - w Polsce zwany grudniownikiem! :-) Mój powstał na bazie szarych kopert! Jest więc miejsce na 'skarby' i zapiski, których pewnie będzie cała masa! Okładkę zdobi bradsowa choineczka, cudne literki z alfabetu Maya Road - tego wzoru już nie ma ale są bardzo podobne - wszystko oczywiście w Craft4You! oraz gwiazdeczki powycinane z rożnych papierów i w różny sposób ozdobione! Są więc gwiazdki maźnięte gesso, zrobione przez samodzielnie stworzona maskę przy pomocy gesso (do suszenia posłużyła mi nagrzewnica) oraz obsypane pudrem do embossingu który tu posłużył za śnieg :-) Wykorzystałam także tusz distress - wszystko z C4Y! Każda stronka ozdobiona jest inaczej - tak aby nie było nudno! Przekładki stanowią kalki z nadrukami - kupione ze śniegiem i własnoręcznie stworzone z gwiazdkami! Jak Wam się podoba? 















Mój december daily jest także kalendarzem adwentowym! Zgłaszam go więc na kalendarzowe wyzwanie Craft4You! W środku każdej koperty umieściłam po kilka karteczek z różnymi zadaniami lub słowami - każdego dnia będę losowo wyciągała karteczkę i inspirowała się daną myślą :-) Już się nie mogę doczekać! :-) Zgłaszam go także na konkurs Świata Stempli  na forum Scrappassion :-)
W następnych dniach będę kolejno pokazywała Wam jak zapełnia się mój albumik! A Wy macie już gotowe Wasze december daily?

10 komentarzy:

  1. o rany, jest prześliczny! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!!!!!! Choinka fantastyczna! Cudne detale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest :) bardzo mi się podoba choineczka na okładce

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny jest! zauroczył mnie całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TAK MIŁE KOMENTARZE!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!! Boskie kolory i jakie mięsiste te białe ćwieczki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-) Te ćwieki to 'żakardowe stemple' z Doliny Tęczy :-)

      Usuń