piątek, 16 listopada 2012

tradycyjnie :-)

WOW! Połowa listopada już za nami! Ale ten czas szybko mija! Pora pomyśleć o Świętach i to tak na poważnie! Do zrobienia pierwszej w tym sezonie - ale z pewnością nie ostatniej! karteczki zainspirowało mnie kolejne wyzwanie Craft4You – należało stworzyć tradycyjną kartkę w kolorach czerwieni i zieleni. Nie było to łatwe zadanie, bo w tym roku królują zgoła odmienne świąteczne kolorki… Na całe szczęście na dnie szuflady ocalały jeszcze skrawki zeszłorocznej kolekcji świątecznej ILS!!! Genialnie wpasowały się w to wyzwanie ze swoją intensywną piękną czerwienią no i moimi ulubionymi kropeczkami! Postawiłam na prostotę i warstwy! Dodatkowym 'smaczkiem' są  śniegowe kuleczki, które powstały na tagu po obsypaniu białych płynnych perełek odrobiną czego? Nie, nie nie brokatu ale pudru do embossingu z C4Y! Przecudnie się mienią! Do tego piękny brads, kilka sosnowych gałązek ze wspaniałego dziurkacza Pine oczywiście z Craft4You i gotowe! A Wy wolicie tradycyjne kolory świąteczne czy raczej coś bardziej nowoczesnego??? 


2 komentarze:

  1. Karteczka ma bardzo fajną kompozycję! I takie kolorki na święta lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kompozycja. Podoba mi się
    ps: Dobrze że nie tylko ja mam dopiero jedną kartkę świąteczną na koncie ;)

    OdpowiedzUsuń