czwartek, 25 lipca 2013

memories...

Bardzo lubię stare zdjęcia... Udało mi się już zebrać wiele pięknych zdjęć mojej rodziny! ♥ Część z nich już znalazła się w albumikach a pozostałe czekają na 'swoją kolej'! ;-) Piąte wyzwanie Lift Summer Crafts zainspirowało mnie do stworzenia LO z cudownym zdjęciem prababci Hanulki! To jedno z moich ulubionych! Oprawa musiała być więc niesamowita! Bazą stały się kartki ze starych książek pomalowane farbą akrylową na którą potem nałożyłam maskę zrobioną z folii z pudełka po mandarynkach ;-) i zrobiłam delikatny wzorek tuszem distress old paper. następnie podbarwiłam brzegi tuszami distress, dodałam stemplowania tuszem distress a także czarnym tuszem archival i tuszem memneto. Do tego dużo dużo drobnych elementów dopełniających kompozycję :-) czarna koronka, ręcznie robione kwiatki ze starej książki, tuszowany listek, metalowa ramka, zawias i napisy i moje LO gotowe! :-)
A Wy lubicie stare zdjęcia?





4 komentarze:

  1. cudowny LO
    taki klimatyczny, pachnący starością - w pozytywnym znaczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, z nutką nostalgii, z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny klimat :) zachwycające są te metalowe elementy ;)

    OdpowiedzUsuń