czwartek, 11 lipca 2013

tea party :-)

Dawno nie robiłam ATCiaczków! I trzeba to było koniecznie nadrobić! Zainspirowało mnie wyzwanie na Lift Summer Crafts gdzie trzeba było zrobić ATC według podanej mapki! Sięgnęłam więc po wspaniałe Alicjowe grafiki i już w mojej głowie powstał pomysł na szaloną herbatkę :-) Tło jest warstwowe z wykorzystaniem wielu skrawków papierów, torebek po herbacie, gel medium, które nadaje fajny satynowy efekt do tego stemplowane kwiatki i perfect pearls i gotowe! Do tego recznie robiony gazetowy kwiatek lekko podbarwiony tuszem i mój ATCiaczek może zostać zapakowany i poleci sobie w daleką podróż do pewnej miłej miłośniczki ;-) Alicjowych szaleństw! :-)





9 komentarzy:

  1. Cudowne...i te kolory! Moje ulubione:)

    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny lipcowy czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny!
    ha, świetny pomysł z odwróconym napisem - potęguje szaleństwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no padłam po prostu! jak zwykle cudnie wymediowane no i pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Świetne tło i bajeczna grafika;)

    OdpowiedzUsuń