poniedziałek, 13 lutego 2012

wizytówka :-)

Na forum Scrappassion sklep Scrapcafe zorganizował konkurs – i to jaki? Skrzydlaty! Nie mogłam się oprzeć bo już od dawna chodziło za mną coś ‘odlotowego’;-) I tak oto powstała powstała taka oto wizytówka! A że właśnie wizytówka była tematem kolejnego wyzwania na scrapki-wyzwaniowo, więc temat podpasował mi podwójnie, potrójnie a nawet poczwórnie!!! (ale o tym zaraz)! ;-) W wyzwaniu z wizytówką forma i rozmiar miały być dowolne a jedyne wytyczne to: na pracy musi znajdować się imię – jest! koronka – obecna! tkanina – bez dwóch zdań! oraz minimum 2guziki – oczywiście nie mogło ich zabraknąć! ;-) Wizytówka powstała na akrylowej bazie ze Scrapińca, którą potraktowałam tuszami alkoholowymi w różnych kolorach z przewagą Espresso (cudny kolorek!) i farbą w kolorze starego złota. Do tego skrzydełka (też Scrapińcowe!) – bo to co robię mnie uskrzydla ;-) i cała masa dodatków, które lubię i które często wykorzystuję w swoich pracach oraz detale, które miło mi się kojarzą i które mnie inspirują! :-) Między innymi tarcze zegarów - CUDO! Szczególnie te prawdziwe! Na mojej pracy znalazły się aż dwie i tym samym 'wpasowałam' się w trzecie wyzwanie znów na scrapki-wyzwaniowo, tematem był 'czas' i należało wykorzystać motyw tarczy zegarowej! I wreszcie czwarte wyzwanie na berry71blue – ‘In The Mood For Love’ – miała powstać dowolna praca w miłosnym nastroju z czymś w kolorze różowym (u mnie kwiatek) oraz koronką, guziolkami albo błyskotkami ;-) Moja praca dotyczy moich hobby - przede wszystkim scrapbookingu! Muszę jeszcze wrócić do guzików – rewelacyjne guziolki z napisem, który idealnie oddaje pewien klimat, który chciałam uzyskać… ‘Retreat’ to z angielskiego zacisze, schronienie, medytacja… To właśnie daje mi scrapbooking i wszelkie craftowe zajęcia! :-) A Wam?

February is the month of love and February Challenge on berry71blue is to create something ‘In The Mood For Love’! Project must include the color 'pink' and at least one of the following: lace, buttons, bling, and/or glitter. So I did a card with my scrap name – about my love to scrapbooking and other crafts! Did I made you fall head over heels in love with my artwork? ;-)







Zgłaszam więc moją pracę na to i to i to i to ;-) wyzwanie! I czekam na wyniki! ;-)

11 komentarzy:

  1. wow,super wizytówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne detale ! A pomysł z ruchomymi skrzydłami...genialny !

    OdpowiedzUsuń
  3. i skrzydełka się zamykają, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! fantastyczna praca! i te detale... zbijają z nóg!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wizytówka z masą osobistych akcentów - baaaardzo mi się podoba! No i te skrzydełka na zawiasach!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna!!...ten patent skrzydełkowy świetny!!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi skrzydełkami na zawiasach .
    Świetnie wszystko skomponowałaś .

    OdpowiedzUsuń
  8. tworzysz rzeczy niesamowite, bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam :) z pewnością zagoszczę tu na dłużej :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Chyba każdy chciałby mieć takie wizytówki :}

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so pretty!!! Thank you so much fro stopping by my blog and also for joining our challenge this month at berry71bleu. I love the vintage and kinda steampunk to theme to it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty!!
    Love all the details!!
    Thank you for joining in on the challenges at Berry71 Bleu tags!!

    OdpowiedzUsuń